کتاب-اسرار-گرامر-آیلتس
کتاب اسرار گرامر آیلتس
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 46
حجم فایل: 695 کیلوبایت
قیمت: 2500 تومان

توضیحات:
کتاب اسرار گرامر آیلتس (IELTS BAND 9 GRAMMAR SECRETS)، پر ترین کتاب گرامر سایت آمازون، از انتشارت (2014) Cambridge IELTS Consultants ، در قالب فایل pdf و در حجم 46 صفحه.


آموزش گرامر آیلتس شامل اسرار گرامر آیلتس می باشد که توسط تیم تولید محتوای ما از سایت آمازون اری شده است. این کتاب جزو پر ترین کتاب های سال در زمینه آموزش گرامر آیلتس می باشد.

در کتاب آموزش گرامر آیلتس ، اسرار ساختار جمله و پاراگراف به شکل بسیار کاربردی به شما آموزش داده می شود. بعد از مطالعه این کتاب فوق العاده، تمام اسرار گرامر آیلتس آکادمیک و جنرال که اگزمینر (آزمون گیرنده) شما نیاز دارد تا نمرات بسیار بالایی در تسک دو رایتینگ به شما بدهد، به شما آموزش داده خواهد شد. در اصل، شما اگزمینر خود را سوپرایز می کنید. با مطالعه این کتاب، اگزمینر شما دیگر نمی تواند نمره ای کمتر از 7 به شما بدهد.

به علاوه در کتاب اسرار آموزش گرامر آیلتس متدهای بسیار سریع و کاربردی در زمینه گرامر آیلتس به شما یادداده خواهد شد. که در آزمون رایتینگ آیلتس خود جملات و عبارات معمولی و روزمره را به سادگی به ساختار گرامری پیچیده و پیشرفته تبدیل کنید. این امتیاز بزرگ موجود در این کتاب برای داوطلبان اسپیکینگ آیلتس نیز بسیار مفید می باشد. کسانی که مدام گلایه دارند که ما عبارات روزمره و ساده را می دانیم. ولی از استفاده از عبارات پیچیده تر و پیشرفته بسیار عاجز می باشیم.


این کتاب در واقع برای افزایش grammatical range که یکی از فاکتورهای رایتینگ و اسپیکینگ هست تهیه شده است.

از امتیازات دیگر این کتاب ارایه نمونه های بسیار زیاد رایتینگ با نمره 9 می باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


وبلاگ فــرافایل؛ مرجع و فایلهای قابل دانلود کتاب ,آیلتس ,گرامر ,اسرار ,آموزش ,رایتینگ ,گرامر آیلتس ,اسرار گرامر ,کتاب اسرار ,آموزش گرامر ,آموزش داده ,اسرار گرامر آیلتس ,آموزش گرامر آیلتس ,ک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

farzam فیروزه | زمرد | یاقوت فروشگاه اینترنتی خرید راحت تیم زیرو وبلاگ شخصي فرشيدجعفري اشعار شايق to the moon and never back????